Мій сайт |
Неділя, 04.06.2023, 08:02 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Вітаю Вас Гість | RSS
|
|
Всього матеріалів в каталозі: 51 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 » |
Інформаційний дайжест «ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ПРАВА І МОРАЛІ. ЯК ВОНИ ДОПОМАГАЮТЬ ОДИН ОДНОМУ?»
Мета. Довести, що злочин — антисуспільне явище, переконати молодь у потребі боротьби із злочинністю.
Завантажити |
Матеріали фольклорно – етнографічної експедиції «Звичаї, обряди та традиції мого краю».
Матеріали зібрано пошуковою групою серед жителів сіл Новоіванівське, Олексіївка, Сокільське Юр’ївського району Дніпропетровської області .
Завантажити |
Вікторина «Правоохоронні органи України»
Мета: закріплення знань про правоохоронні органи України, їхню структуру та функції, розвиток вміння використовувати на практиці знання, набуті на уроках з правознавства, виховання поваги до органів державної влади (у цьому випадку — до правоохоронних органів).
Засвоювані поняття.
1. Правоохоронний орган (спеціально уповноважений орган, створений державою для точного і неухильного контролю за дотриманням правових норм, охорони існуючих суспільних відносин, закріплених у правових актах, і забезпечення правопорядку).
2. Прокуратура (державний орган, що здійснює найвищий нагляд за точним і однаковим виконанням законів на території республіки).
3. Міліція (державний озброєний орган виконавчої влади, який захищає життя, здоров'я, права і свободи громадян, власність, природне середовище, інтереси суспільства, держави від протиправних посягань).
4. Служба безпеки України (державний орган спеціального призначення, який забезпечує державну безпеку України).
5. Адвокатура (добровільне професійне об'єднання громадян, що займаються адвокатською діяльністю з метою захисту прав і свобод громадян, подання їм юридичної допомоги).
6. Органи юстиції (правоохоронні органи виконавчої влади, які беруть безпосередню участь у виробленні та реалізації державної політики у сфері захисту прав і законних інтересів громадян та їх колективних формувань (юридичних осіб).
Завантажити |
Відкритий урок «Україна – європейська держава».
Мета: Виховання в учнів почуття патріотизму, національної гідності, любові до рідної батьківщини, як частини Європи, до землі-годувальниці; розвиток інтересу до читання книг про історію рідного краю та сусідніх держав.
Обладнання: Символіка України; картини художників України — «Про Україну»; виставка книг «Про Україну»; виставка дитячих малюнків «Моя Україна»; український вишитий рушник і коровай.
Завантажити |
Відкритий урок «Скрутні часи Київської Русі»
Мета: Пояснити учням причини ослаблення Київської держави; дати уявлення про поняття “князівські усобиці”, “народні повстання”, пояснити роль Володимира Мономаха у зміцненні держави; сприяти розумінню необхідності єдності рідної землі в усі часи; виховувати почуття поваги до видатних діячів минулого.
Тип уроку: комбінований
Форми роботи: евристична бесіда, робота з текстом, складання плану.
Обладнання: портретне зображення Володимира Мономаха, кросворд “Київська Русь за часів Ярослава Мудрого”, макет воїна-дружинника, скринька часу, роздатковий матеріал з запитаннями та текстами до плану, аудіо запис фрагменту з оповіданням О. Олеся “Княжа Україна”.
Використання інноваційних елементів на уроці: Дидактичні ігри, рольова гра.
Завантажити |
Відкритий урок «Промислова революція в Англії.»
Мета: Сформувати поняття «промислова революція». Розглянути основні передумови промислової революції в Англії.
Удосконалювати вміння учнів встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, розвивати навички само- та взаємо освіти. Продовжувати формувати вміння використовувати отримані знання в ході обговорення, аргументувати власну точку зору, систематизувати й узагальнювати отриману інформацію. Виховувати толерантність.
Обладнання: картки з визначенням «промислова революція», текст про передумови промислової революції, таблиця «передумови промислової революції», 15 інформаційних карток про технічні нововведення.
Завантажити
|
Година спілкування «Т и, гордість моя – Україно!».
Тема нашої розмови – Україна і ми. Я сподіваюсь, що після того, як ми поспілкуємось, кожен з вас визначиться: за що він любить свою Батьківщину, ким і чим він пишається, що конкретно він зробив і може зробити , щоб наша держава ставала кращою, багатшою, сильнішою.
Завантажити |
Цикл уроків з теми: «Трудове законодавство»
Завантажити
|
|
|